Zamień ten tekst na URL Webhooka

Promocyjna cena przez
0
dni
0
h
0
m
0
s
Nov 18, 2024
-
Dec 6, 2024
3 tygodnie
30-60 minut dziennie
5.0
na podstawie
Dołączam za
599 zł
Dostępny także w ramach
abonamentu w cenie
🔥
Dołączyło
5
0
osób
Odbieram
Pozostało
/
Zapisz się na listę oczekujących do kolejnej edycji sprintu
Dziękuję! 
Pomyślnie zapisano na listę rezerwową.
Do zobaczenia!
Niestety, coś poszło nie tak! Spróbuj ponownie
Grafika, Motion i 3D

Rive: Interaktywne Animacje 2D dla Aplikacji i Stron WWW

Rive to zaawansowane narzędzie do tworzenia interaktywnych animacji 2D, idealne dla projektantów aplikacji i gier. Umożliwia tworzenie animacji manipulowanych w czasie rzeczywistym, doskonałych do dynamicznych elementów, takich jak interaktywne ikony i postacie w grach. Dzięki funkcji State Machine, projektanci mogą tworzyć złożone, interaktywne scenariusze bez skomplikowanego kodowania. Rive wspiera eksport animacji do różnych formatów, co pozwala na ich użycie na wielu platformach. Narzędzie oferuje również funkcje współpracy zespołowej, ułatwiając pracę w czasie rzeczywistym i udostępnianie projektów do feedbacku.

Michał Wedlechowicz
Michał Wedlechowicz
https://www.behance.net/MichalWedlechowicz
Opis

Rive to zaawansowane narzędzie do tworzenia interaktywnych animacji 2D, które umożliwia projektantom łatwe dodawanie wysokiej jakości animacji do aplikacji i gier. Użytkownicy mogą tworzyć animacje manipulowane w czasie rzeczywistym, co czyni je idealnymi do interaktywnych ikon, ekranów powitalnych, postaci w grach oraz innych dynamicznych elementów. Rive wspiera eksport animacji do różnych formatów, takich jak Web, iOS, Android, Flutter, React i inne, co pozwala na ich wieloplatformowe użycie bez potrzeby modyfikacji.

Jedną z kluczowych cech Rive jest State Machine, system zarządzania stanami animacji, który umożliwia tworzenie złożonych, interaktywnych scenariuszy bez potrzeby skomplikowanego kodowania. State Machine pozwala projektantom na definiowanie różnych stanów animacji oraz przejść między nimi, co jest szczególnie przydatne przy tworzeniu interaktywnych aplikacji i gier. Umożliwia to tworzenie bardziej zaawansowanych i responsywnych animacji, które mogą reagować na różne działania użytkowników, takie jak kliknięcia, przeciągnięcia czy inne interakcje.

Rive wspiera również współpracę zespołową, oferując funkcje pozwalające na pracę w czasie rzeczywistym z innymi członkami zespołu. Użytkownicy mogą udostępniać swoje projekty do feedbacku w ramach społeczności, co ułatwia iterację i doskonalenie animacji. Dzięki temu, zespoły mogą efektywnie współpracować, niezależnie od lokalizacji, i szybko wprowadzać zmiany oraz ulepszenia w swoich projektach.

Dzięki szerokiemu zakresowi funkcji i intuicyjnemu interfejsowi, Rive jest potężnym narzędziem dla projektantów, którzy chcą tworzyć nowoczesne, interaktywne animacje. Narzędzie to nie tylko ułatwia proces tworzenia animacji, ale także zwiększa efektywność pracy zespołowej, umożliwiając tworzenie wysokiej jakości, responsywnych animacji, które mogą być używane na różnych platformach i w różnych kontekstach.

Dla kogo

✅ Dla kogo JEST ten Sprint?

  • Kurs "Rive: Interaktywne Animacje 2D dla Aplikacji i Stron WWW" na eduweb.pl jest skierowany do grafików, motion designerów, UI designerów i UX designerów, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności o tworzenie dynamicznych, interaktywnych animacji. 
  • Uczestnicy kursu nauczą się od podstaw, jak korzystać z Rive, jak tworzyć i edytować animacje, jak korzystać z narzędzi takich jak State Machine do zarządzania stanami animacji oraz jak integrować te animacje z aplikacjami i stronami internetowymi. 
  • Dzięki kursowi nauczysz się, jak tworzyć animacje, które reagują na interakcje użytkownika, dodając nowy wymiar do Twoich projektów.

Dołącz do nas i weź udział w kursie "Rive: Interaktywne Animacje 2D dla Aplikacji i Stron WWW", aby zyskać umiejętności, które wyróżnią Cię na rynku pracy i pozwolą tworzyć unikalne, interaktywne doświadczenia dla użytkowników Twoich aplikacji i stron internetowych!

Zobacz nagranie z ostatniego webinaru
Syllabus i harmonogram

Tydzień 1: Wprowadzenie do Rive i podstawy animacji

Pierwszy tydzień kursu to intensywne wprowadzenie do Rive oraz podstaw animacji 2D. Uczestnicy rozpoczną swoją przygodę od zapoznania się z aplikacją Rive i jej interfejsem użytkownika, aby komfortowo poruszać się po narzędziach i funkcjach programu. Nauczą się tworzyć podstawowe kształty i formy, które stanowią fundamenty każdej animacji. Dzięki pracy z warstwami i grupowaniem, kursanci zrozumieją, jak organizować i zarządzać elementami animacji. Kluczowym punktem tego tygodnia będzie wprowadzenie do riggingu, gdzie uczestnicy nauczą się tworzyć szkielety (bones) oraz animować postaci i obiekty, co otworzy drzwi do bardziej zaawansowanych technik animacyjnych.

Tydzień 2: Zaawansowane animacje i interakcje

Drugi tydzień kursu skupi się na zaawansowanych technikach animacji oraz interakcji użytkownika z animacjami. Uczestnicy poznają animację ścieżek (path animation), która umożliwia tworzenie bardziej płynnych i dynamicznych efektów. Kursanci dowiedzą się, jak dodawać efekty specjalne i interaktywne elementy, aby ich animacje były bardziej angażujące. Kluczowym elementem tego tygodnia będzie nauka zarządzania stanami animacji za pomocą State Machine w Rive, co pozwoli na tworzenie bardziej skomplikowanych interakcji użytkownika. Na koniec tygodnia uczestnicy będą potrafili tworzyć animacje reagujące na działania użytkowników, co jest niezbędne w nowoczesnych aplikacjach i stronach internetowych.

Tydzień 3: Integracja z platformami i projekt końcowy

W trzecim tygodniu kursu uczestnicy skoncentrują się na integracji swoich animacji z różnymi platformami oraz pracą nad projektem końcowym. Nauczą się, jak eksportować animacje z Rive oraz integrować je ze stronami WWW (Webflow). Praktyczna część kursu będzie obejmować indywidualną pracę nad projektem końcowym, w którym uczestnicy zastosują zdobyte umiejętności do stworzenia własnej animacji. Na zakończenie kursu uczestnicy podsumują zdobyte umiejętności i otrzymają wskazówki dotyczące dalszych kroków w rozwijaniu swoich zdolności animacyjnych.

Różne warianty dostępu do Sprintu 🔓

Możesz wziąć udział w Sprincie na dwa różne sposoby - kupując bezterminowy dostęp, albo w ramach istniejącego abonamentu. W przypadku istniejącego abonamentu, możesz wziąć udział w jednym Sprincie w miesiącu. Dostęp odbierzesz zarówno na stronie Sprintu jak i w ramach Skrzyni Skarbów. Poniżej znajdziesz natomiast krótkie porównanie:

Pojedynczy zakup

Abonament

Dostęp do materiałów Sprintu

bezterminowy

dopóki płacisz abonament

Kanały społeczności

tylko Sprintu i specjalizacji

wszystkie

Czas dostępu do społeczności

na miesiąc

dopóki płacisz abonament

Dostęp do całego eduweb

FAQ
Co to w ogóle jest ten Sprint?
expand_more
Sprint to unikalny format przekazywania wiedzy, który jest niezwykle skuteczny. Uczysz się jednej, małej rzeczy, ale systematycznie przez 3 tygodnie. Sprinty są bardzo praktyczne i pozwalają Ci opanować określoną umiejętność, rozpocząć własny projekt lub w końcu nauczyć się czegoś, co chodziło Ci po głowie od dawna. Unikalna formuła Sprintu to połączenie samodzielnej nauki (asynchronicznie, w Twoim czasie) ze społecznością osób, które razem z Tobą przystępują do sprintu i mają do dyspozycji wspólne forum dyskusyjne (Ahoy!). To także nauka z nagranych materiałów, które stanowią fundament Sprintu, z dodatkiem spotkań na żywo, z udziałem mentorów i zaproszonych gości, w których możesz wziąć udział. Czyli uczysz się we własnym tempie, ale utrzymujesz motywację dzięki społeczności, mentorom i harmonogramowi Sprintu. Zamiast zastanawiać się, z których źródeł skorzystać lub jakie kursy wybrać, masz wszystko podane jak na tacy, w angażującym, krótkim i konkretnym formacie, nastawionym na osiągnięcie Twojego celu. To się nie może nie udać!
Jak mogę uzyskać dostęp do Sprintu?
expand_more
Dostęp możesz uzyskać na dwa sposoby: wykupując pojedynczy Sprint (wówczas dostęp do materiałów Sprintu masz bezterminowo) lub w ramach abonamentu eduweb (zyskujesz dostęp do całego eduweb, ale materiały są dostępne tylko wtedy, gdy płacisz abonament). Abonament jest w korzystnej cenie a dodatkowo gwarantuje Ci dostęp do wielu innych materiałów a przy zakupie możesz zdecydować, do którego Sprintu dołączasz. Z kolei Sprint kupowany pojedynczo jest droższy, ale jego główny kurs zachowasz na zawsze - po rozpoczęciu przypniemy go do Twojego konta na eduweb. Tutaj znajdziesz wideo z omówieniem wariantów dostępu.
Czym się różnią Sprinty od kursów eduweb?
expand_more
Sprinty to nauka w konkretnym czasie, z mentorem, wspierana społecznością. Uczysz się w grupie, realizujesz konkretne zadania w celu osiągnięcia celu. To nauka, która łaczy ze sobą zalety kursów i asynchronicznego podejścia do zdobywania wiedzy z zaangażowaniem i pracą w grupie oraz z mentorem. W ramach Sprintu na ogół przerabiamy jeden kurs eduweb w formie playlisty, ale jest on obudowany dodatkowymi aktywnościami, postami na społeczności, dedykowaną przestrzenią, spotkaniami na żywo i konsultacjami oraz konkretnym planem działania, który przybliży Cię do wymarzonego celu. U podstaw jest na ogół kurs, lub jego część, playlista, ale sam Sprint to znacznie więcej niż przerabianie go wspólnie. To szereg dodatkowych materiałów, zadań, ćwiczeń i inne ciekawe i motywujące wydarzenia!
Co jeśli już mam abonament eduweb?
expand_more
Jeśli opłacasz już abonament eduweb, a nie kupujesz go w celu dołączenia do Sprintu, możesz dalej wziąć udział w Sprincie, za określoną liczbę $AHOY. Koniecznie musisz jednak posiadać wariant abonamentu z dostępem do społeczności ahoy! Sprinty znajdują się w Skrzyni Skarbów, skąd możesz do nich dołączyć o ile masz odpowiednia liczbę monet na koncie. W jednym miesiącu możesz dołączyć tylko do jednego Sprintu. Tutaj znajdziesz wideo z omówieniem wariantów dostępu.
Na jak długo zachowam materiały?
expand_more
Jeśli kupujesz pojedynczy Sprint, dostęp do głównych materiałów Sprintu: kursu, a także lekcji - zachowasz bezterminowo. Kurs ze Sprintu przypniemy do Twojego konta na eduweb. Dostęp do społeczności będziesz mieć jednak tylko na czas Sprintu. Jeśli kupujesz abonament, dostęp do wszystkich zasobów - kursu, społeczności, postów, będziesz mieć tak długo, jak długo opłacasz abonament eduweb.
Czy dostanę fakturę VAT?
expand_more
Tak, oczywiście. Fakturę wystawiamy automatycznie i przesyłamy do każdego zamówienia, które ma podany NIP w koszyku. Zakupy obsługuje easycart.pl
Z czego składa się Sprint?
expand_more
Głównym materiałem sprintu jest kurs, do którego otrzymasz dostęp i który możesz przerabiać asynchronicznie. Równolegle, otrzymasz dostęp do specjalnych kanałów społeczności, gdzie znajdziesz mentora i innych uczestników Sprintu. Niemal codziennie na społeczności będą pojawiać się posty, które otrzymasz również mailowo jeśli włączysz powiadomienia. Średnio raz w tygodniu planujemy wydarzenie na żywo wokół Sprintu, które obywa się na Zoom, wieczorem. Możesz tam zadać pytania a niekiedy zapraszamy na to wydarzenie ciekawych gości. Sesje na żywo są nagrywane i dostępne później na społeczności. Tydzień po zakończeniu Sprintu zamykamy przestrzeń na społeczności, a Ty możesz zdecydować, czy zostać na niej dalej w ramach abonamentu.
Gdzie będzie dostęp do materiałów?
expand_more
Na platformie eduweb, w formie kursu lub playlisty, a także na społeczności Ahoy! w ramach dedykowanego kanału, który powstaje na czas Sprintu.
Jak długo mam dostęp do społeczności?
expand_more
Jeśli kupujesz Sprint pojedynczo, przez miesiąc od rozpoczęcia Sprintu. Jeśli masz go w ramach abonamentu, tak długo, jak płacisz abonament.
Czy dostanę certyfikat?
expand_more
Tak, po przerobieniu wszystkich materiałów, otrzymasz Certyfikat na eduweb. Będzie przypisany do Twojego konta.
Ile czasu potrzebuję na naukę w sprincie?
expand_more
Na naukę potrzebujesz średnio około godzinę dziennie. Oczywiście, możesz przeznaczyć więcej czasu, ale staramy się aby Sprinty były krótką formą, z niewielką ilością materiałów do przyswojenia. Zdecydowanie bardziej zależy nam na osiągnięciu małego celu, stąd w wielu Sprintach wykonasz swoje własne prace i zadania. Zwykle do przerobienia jest kilka-kilkanaście minut materiału dziennie i krótka forma tekstowa. Dodatkowy czas warto poświecić na własny research i wykonywanie zadań.
Co jeśli Sprint okaże się czymś nie dla mnie?
expand_more
Zarówno w przypadku zakupu Sprintu pojedynczo, jak i abonamentu, masz 14 dni od zakupu na zwrot bez pytań - możesz zawnioskować o niego w panelu easycart.
Prowadzący
Michał Wedlechowicz
Michał Wedlechowicz
https://www.behance.net/MichalWedlechowicz
Średnia ocen autora: 5.0
Bio

Michał Wedlechowicz - projektant graficzny - urodził się w 1989 r. Na co dzień pracuje w firmie produkującej opakowania i zajmuje się opracowywaniem artworków i nadruków dla opakowań z branży FMCG (głównie art. spożywcze). Jego pasja i zamiłowanie do grafiki nie kończy się jednak tylko na opakowaniach. Michał, po godzinach pracy projektuje materiały promocyjne dla własnych klientów, które możecie obejrzeć w serwisie Behance pod adresem https://www.behance.net/MichalWedlechowicz