Pomyślnie zapisano na listę rezerwową.
Do zobaczenia!
Jak dzielić się wiedzą oraz promować swoją pracę z minimalnym nakładem czasu i pracy?
Masz już dość mediów społecznościowych, a jednocześnie chcesz przyciągać uwagę ludzi w Twojej niszy? Nie masz czasu na zajmowanie się własnym marketingiem przez 3 godziny. Ba! Nawet godzina jest dużym wyzwaniem i to dwa razy w tygodniu.
Wciąż zadajesz sobie te same pytania:
- od czego zacząć, aby raz włożony wysiłek żył możliwie długo?
- jak wcisnąć tworzenie treści w napięty grafik życia zawodowego i rodzinnego?
- czy ktokolwiek zechce słuchać tego, co mam do powiedzenia?
- o czym mówić i jak angażować?
- jak przekuć to w wyższe zarobki i nowe szanse dla rozwoju i biznesu?
Jednocześnie mija kolejny rok, a Ty wciąż wymieniasz czas na godziny i po wystawieniu faktury musisz zaczynać od nowa. Obserwujesz kolegów z branży, którzy wychylili głowę zza swoich komputerów i dzisiaj, zaledwie kilka lat później, są rozchwytywanymi postaciami i regularnymi gośćmi na konferencjach.
Zrób z nami pierwszy krok! Zacznij działać, wyjdź z ukrycia i z dumą dziel się tym, co już potrafisz.
Zapraszam Cię do Sprintu Youtube dla początkujących, który jest esencją ponad 5 lat mojej praktycznej wiedzy, zdobytej w ponad 800 filmach na kilku kanałach. Będzie to wspólna droga w której:
- zrozumiesz, dlaczego to medium jest stabilne, przewidywalne i jakie posiada plusy
- określisz, o czym chcesz publikować i stworzysz plan działania
- zaplanujesz domowe studio bez wielkich inwestycji
- nagrasz i opublikujesz swój pierwszy film
Youtube dla początkujących przeprowadzamy w formie Sprintu. Co to oznacza?
Sprint to forma szkolenia online wzbogacona o praktyczne ćwiczenia, element społecznościowy oraz realny kontakt z prowadzącym. Dość wielkich kursów, których nie masz czasu przerobić! Szkolenie to 15 lekcji, publikowanych przez 3 tygodnie, w dni robocze, które wymagają około 30 minut nauki dziennie. Każda lekcja pojawia się o 6:00 i masz cały dzień na jej wykonanie.
A jak wygląda lekcja? Jest to tekstowe wprowadzenie do tematu, odesłanie do filmów ze specjalnie przygotowanego na ten cel kursu, quizy, zadania praktyczne, a dla chętnych materiały dodatkowe. W tym kursie znajdziesz także checklisty i dokumenty do pobrania, które ułatwią Ci przejście przez cały kurs. Raz w tygodniu spotkamy się na merytorycznym wydarzeniu, podczas którego poza wiedza odpowiem na wszystkie pytania i wątpliwości. Cały czas jestem także dostępny w komentarzach pod lekcjami, udzielając feedbacku.
Celem kursu nie jest nauczyć Cię kolejnej umiejętności w teorii, ale pomóc Ci wystartować. Po Sprincie twój kanał będzie gotowy, opisany i przemyślany, a w publikacjach znajdziemy (minimum) jeden film. Dla osób, które to zrobią, pojawi się interesująca propozycja!
Dlaczego warto wziąć udział w Sprincie?
Jeśli poważnie myślisz o publicznym pokazywaniu swojej ekspertyzy, budowaniu społeczności i dzieleniu się wiedzą to możesz napotkać na wiele trudności. Ten kurs pozwoli Ci zdobyć niezbędną wiedzę, ustawić oczekiwania odpowiednio do Twoich mocy, zaplanować treści i odblokować kreatywność.
Otrzymasz odpowiedź na każde pytanie dotyczące publikacji na Youtubie i skonsultujesz swoje wątpliwości. Dzięki niedużej grupie każdemu pytaniu mogę poświęcić sporo swojej uwagi.
Dowiesz się co naprawdę liczy się na Youtubie i jak wykorzystać to na swoją korzyść. Jeśli potrzebujesz motywacji lub pomocy w opracowaniu koncepcji, to jesteś w dobrym miejscu.
Cały Sprint opiera się na PRAKTYCZNYM podejściu do pracy. Ograniczamy się do minimum teorii.
Ten Sprint powstał z myślą o praktykach, specjalistach, których powinien usłyszeć świat. Tak, o Tobie mówię. Ten proces powstał dla osób które:
- Są gotowe dzielić się wiedzą, ale nie wiedzą, od czego zacząć,
- Chcą mieć więcej klientów, zleceń, więcej możliwości rozwoju biznesu lub stworzyć społeczność wokół tematu, który rozgrzewa ich serce,
- Potrzebują wsparcia, podpowiedzi i nakierowania,
- Publikują już lub chcą się wreszcie przełamać,
- Chcą budować swoje miejsce w internecie z poczuciem, że robią to jakościowo, systematycznie i serio wartościowo,
- Startują od zera lub mają za sobą pierwsze próby zakończone niepowodzeniem,
- Chcą wykorzystać tę wiedzę do rozwoju w innych social mediach (moduł o pisaniu scenariusza da Ci do ręki potężne narzędzie),
- Planują zbudować swój kanał od zera, robiąc to po godzinach lub w weekendy, a nie tworząc z niego główne źródło utrzymania.
Z tego kursu najbardziej skorzystają:
- Specjaliści, którzy chcą pokazać się światu (wejdą na ścieżkę prezentowania swojej wiedzy, budowania wiarygodności i wzmacniania wizerunku),
- Osoby, które już zaczęły publikować, ale mają problem z kontynuacją lub widzą zahamowanie wzrostu (skorzystają z audytu kanału i indywidualnych podpowiedzi)
- Pasjonaci marketingu, którzy wiążą przyszłość z videomarketingiem i tworzeniem treści dla innych (zrozumieją zarówno zadania stojące przed twórcami video, jak i techniczne aspekty tej platformy),
- Hobbyści, chcący dzielić się swoją wiedzą (choć kurs kierujemy do kontekstu zawodowego, to 85% wiedzy będzie uniwersalnej).
Dla kogo NIE JEST ten kurs?
- Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli chcesz zbudować ogromny (+500 tys. subskrypcji) kanał w kilka miesięcy, bez zespołu, budżetu i pracy, a na dodatek zachowując wysoką jakość.
- Nie kupuj go, jeśli myślisz, że swój kanał to dochód pasywny, a po zrobieniu 20 odcinków będziesz odcinał kupony — to się nie wydarzy.
- To nie jest szkolenie dla Ciebie, jeśli nie jesteś przekonany czy w ogóle chcesz pokazywać się publicznie — jeśli nie, po prostu nie dołączaj.
- Nie dołączaj, jeśli chcesz zadawać pytania i otrzymać tylko miłe odpowiedzi — będę szczery i jeśli tego zechcesz, wypunktuję wszystkie twoje braki, dla dobra Twojego i widzów.
- Zamknij tę stronę, jeśli chcesz zbudować wielki zautomatyzowany kanał, bez twojej twarzy, który przynosi Ci tysiące dolarów i nie wymaga żadnej pracy.
- Nie nauczę Cię jak robić doskonałe Shorty, Rolki i inne krótkie pionowe video. Uważam, że wcale ich nie potrzebujesz do budowy silnej pozycji w swojej niszy (nawet jeśli dookoła mówią inaczej).
Plan i podstawy
Wprowadzenie
Tematyka Twojego kanału
Formaty
Tematy filmów - jak ich szukać i na czym polegać
Dlaczego twój film przegrywa, zanim zaczniesz nagrywać (scenariusz cz. 1)
Jak stworzyć film, od którego trudno się oderwać? (scenariusz cz. 2)
Sprzęt i studio
Twoje ministudio, czyli jak nagrywać filmy bez dużego budżetu?
Sprzęt i jego ustawienie
Jak nagrywać bez żenady na samego siebie?
Montaż i ustawienia
-Filmy bez montażu? Proszę bardzo!
Montaż filmu
Zakładamy i konfigurujemy kanał
Triada władzy Youtube - Tytuł, miniatura i opis!
Nadszedł wielki dzień - premiera!
Promocja filmu - metody bezpłatne i płatne
Bonusy
Wtyczki i narzędzia wspierające pracę
Analityka - na co zwracać uwagę, a co nie ma znaczenia.
Prompter - niezbędny przyjaciel początkującego Youtubera
Newsletter i Youtube - połączenie idealne
Tydzień 1 - Strategia, czyli to, co ma znaczenie
Prowadzenie swojego kanału to setki decyzji, ale tylko kilka z nich jest naprawdę ważnych. Sprint rozpoczniemy od zrozumienia mechanizmów działania Youtube oraz określenia strategii, która będzie dopasowana do Ciebie. Nie chodzi nam o produkcję setek filmów, ale o celne odpowiadanie na problemy realnych odbiorców. Po stworzeniu strategii ułożymy prosty plan publikacji, z którym zaczniemy pracę.
Cel: zrozumieć mechanizm działania tej platformy, jej zalety oraz ułożyć plan na pierwsze publikacje.
Tydzień 2 - Treści, które przyciągają
W drugim tygodniu dowiesz się, dlaczego większość treści umiera jeszcze przed naciśnięciem przycisku RECORD. Skupimy się na tworzeniu scenariusza do twojego pierwszego filmu i podkręceniu go w taki sposób, aby widzowie nie chcieli przeskakiwać do innego okna przeglądarki. W kolejnym kroku skonfigurujemy Twoje domowe studio i przygotujemy do nagrań. Ten tydzień zakończymy nagraniem pierwszego filmu (lub filmów).
Cel: stworzyć scenariusz filmu, który wciąga, a następnie przygotować się do nagrań
Tydzień 3 - Publikacja pierwszego filmu
W ostatnim tygodniu zmontujesz swój prosty film, nawet jeśli myślisz, że masz dwie lewe ręce. Stworzymy twój kanał i zajmiemy się podstawową konfiguracją. Wreszcie przejdziemy do kluczowego momentu, czyli przygotowania do publikacji — dopracowania tytułu i miniatury oraz promocji nowego filmu. Tak naprawdę ta przygoda się nie kończy, a dopiero zaczyna.
Cel: opublikować swój pierwszy film na Youtubie
Różne warianty dostępu do Sprintu 🔓
Możesz wziąć udział w Sprincie na dwa różne sposoby - kupując bezterminowy dostęp, albo w ramach istniejącego abonamentu. W przypadku istniejącego abonamentu, możesz wziąć udział w jednym Sprincie w miesiącu. Dostęp odbierzesz zarówno na stronie Sprintu jak i w ramach Skrzyni Skarbów. Poniżej znajdziesz natomiast krótkie porównanie:
Pojedynczy zakup
Abonament
Dostęp do materiałów Sprintu
bezterminowy
dopóki płacisz abonament
Kanały społeczności
tylko Sprintu i specjalizacji
wszystkie
Czas dostępu do społeczności
na miesiąc
dopóki płacisz abonament
Dostęp do całego eduweb
❌
✅
Kieruję światło reflektorów na ludzi, dla których pracuję.
Robię marketing i tworzę treści w internecie.