Pomyślnie zapisano na listę rezerwową.
Do zobaczenia!
Copywriting Sprzedażowy: Sztuka Pisania Tekstów, Które Sprzedają
Masz problem ze swoimi tekstami? Piszesz maile sprzedażowe i nie przynosi to efektu? A może tworzysz landing page i finalnie nikt nic nie kupuje? Nie ma sensu zamęczać siebie i klientów. Zapraszam Cię do sprintu Copywriting Sprzedażowy: Sztuka Pisania Tekstów, Które Sprzedają, w którym nauczysz się pisać w taki sposób, aby SPRZEDAWAĆ. Jeśli czujesz, że możesz wycisnąć jeszcze więcej ze swoich tekstów, wiadomości i stron sprzedażowych, to jest to temat dla Ciebie. Zobacz szczegóły i dołącz!
Jak pisać, aby chcieli czytać i KUPOWAĆ? Copywriting to nie jest tylko wymyślanie tekstów. To jest sztuka, która pozwala na prostsze życie. Nie tylko sprzedasz więcej, ale także ułatwisz sobie każdą konwersację mailową z profesorem na uczelni, zirytowanym klientem albo supportem firmy, która Cię zawiodła.
Chcesz wiedzieć, jak tworzyć teksty, które działają?
Nie wiesz, jak wykorzystać psychologię w słowie pisanym?
Twoje maile sprzedażowe mają niską konwersję?
Twój landing page nie przynosi efektów?
Nie prowadzisz jeszcze newslettera, ale chcesz zacząć?
W tym wszystkim Ci pomożemy. Celem jest bycie lepszym w pisaniu tekstów, które działają, przynoszą efekty i pozwalają Ci rosnąć. Zrób z nami pierwszy krok!
Zapraszam Cię do Sprintu Copywriting Sprzedażowy: Sztuka Pisania Tekstów, Które Sprzedają, który jest esencją pracy z klientami w obszarze; copywritingu sprzedażowego, budowania tekstów dla stron internetowych, social media marketingu oraz tworzenia newsletterów. Przez 3 tygodnie wspólnej nauki:
- zrozumiesz, fundamenty copywritingu i wykorzystasz je w swoim życiu (i oczywiście pracy 😄)
- dowiesz się jak działa psychologia sprzedawania słowem,
- poznasz praktyczne formuły copywriterskie, które ułatwią Ci tworzenie treści,
- dowiesz się jak stworzyć i pisać swój własnych newsletter,
- nauczysz się pisać oferty w mailach oraz na stronach internetowych,
- BONUS: Dowiesz się jak tworzyć treści przy pomocy chatGPT
🚀 Program Copywriting Sprzedażowy przeprowadzamy w formie Sprintu. Co to oznacza?
Sprint to forma szkolenia online wzbogacona o praktyczne ćwiczenia, element społecznościowy oraz realny kontakt z prowadzącym. Dość wielkich kursów, których nie masz czasu przerobić! Szkolenie to 15 lekcji, publikowanych przez 3 tygodnie, w dni robocze, które wymagają około 30 minut nauki dziennie. Każda lekcja pojawia się o 6:00 i masz cały dzień na jej wykonanie.
A jak wygląda lekcja? Jest to tekstowe wprowadzenie do tematu, odesłanie do filmów ze specjalnie przygotowanego na ten cel kursu, quizy, zadania praktyczne, a dla chętnych materiały dodatkowe. W tym kursie znajdziesz także checklisty i dokumenty do pobrania, które ułatwią Ci przejście przez cały kurs. Raz w tygodniu spotkamy się na merytorycznym wydarzeniu, podczas którego poza wiedza odpowiem na wszystkie pytania i wątpliwości. Cały czas jestem także dostępny w komentarzach pod lekcjami, udzielając feedbacku.
Celem kursu nie jest nauczyć Cię kolejnej umiejętności w teorii, ale pomóc Ci wdrożyć ją do swojej codzienności. Po Sprincie zobaczysz, że Twoje umiejętności pisania przynoszą konkretne efekty.
🤔 Dlaczego warto wziąć udział w Sprincie?
Jeśli poważnie myślisz o wykorzystywaniu codziennych możliwości (i nietraceniu szans sprzedażowych), to nie znajdziesz lepszej odpowiedzi na Twoją potrzebę. Ten kurs pozwoli Ci zdobyć niezbędną wiedzę, a następnie nauczy Cię z niej korzystać w praktyce. Otrzymasz odpowiedź na każde pytanie dotyczące Copywritingu sprzedażowego i skonsultujesz swoje wątpliwości. Dzięki niedużej grupie każdemu pytaniu mogę poświęcić więcej uwagi niż osobom, które zadają pytania w moich wiadomościach na instagramie czy LinkedInie.
Dowiesz się co naprawdę liczy się w praktycznym słowie pisanym i zrozumiesz jak wykorzystać to na swoją korzyść. Jeśli potrzebujesz motywacji lub pomocy w opracowaniu koncepcji, to jesteś w dobrym miejscu.
Cały Sprint opiera się na PRAKTYCZNYM podejściu do pracy. Ograniczamy się do minimum teorii.
⭐ Co zyskasz, uczestnicząc w kursie?
Know-how: Wiedza w Sprincie to najnowsza wiedza, pochodząca z początku 2024 roku. Całość ułożona w proces, który ma przyspieszyć Ci pracę, jednocześnie dbając o jakość, z którą chcesz być kojarzony. Treści zostały przygotowane przez praktyka, który od ponad 4 lat pracuje z klientami w obszarze copywritingu, a także występuje jako prelegent na wydarzeniach marketingowych.
Czas: Filmy i lekcje zostały zweryfikowane pod kątem aktualnych danych i skondensowane do możliwie krótkich lekcji, abyś nie marnował czasu na zbędne elementy, które i tak nie mają znaczenia.
Fundamenty na start: Zaczniemy od fundamentów copywritingu. Nie ma znaczenia czy dopiero zaczynasz, czy może już od dawna piszesz. Pierwszy tydzień sprintu dostarczy Ci mocne podstawy do dalszych kroków. W drugim tygodniu nauczysz się tworzyć własny newsletter oraz maile sprzedażowe. W trzecim tygodniu zrozumiesz jak pisać na stronach sprzedażowych, aby odbiorca chętnie klikał przycisk KUP.
Wsparcie: Nie uczysz się sam, ale pod okiem doświadczonych mentorów oraz wśród osób biorących udział w kursie. Spotykając problemy łatwiej rozwiązać je w grupie niż samodzielnie. W kursie możesz zadać dowolne pytanie i nie zostaniesz wyśmiany czy zignorowany, jak czasem dzieje się to w anonimowych dyskusjach w Internecie.
Wiem, jak trudno jest wykroić czas na naukę. Jednak czas mija i odsetki podatku od nierobienia rosną z każdym miesiącem. Naszym celem jest pomóc Ci przejść od punktu, w którym jesteś dzisiaj do wykorzystywania copywritingu na 110%. Przeprowadzimy Cię przez ten proces w taki sposób, abyś po 21-dniach potrafił robić to samodzielnie. Potrzebujemy tylko Twojego zaangażowania na poziomie 30-60 minut dziennie (bez weekendów) 😉
Nie zrobimy pracy za Ciebie, ale pomożemy przy większości elementów.
Cena tego sprintu to równowartość 2 godzin konsultacji z marketingu, a poza bezterminowym dostępem do kursu, społecznością i moim wsparciem otrzymujesz także porady skrojone na miarę Twoich potrzeb i możliwości.
I jeszcze jedno — masz 14 dni gwarancji, gdy możesz zwrócić Sprint i otrzymać całą kwotę. Oznacza to, że całe ryzyko bierzemy na siebie. Możemy to zrobić, bo nie sprzedajemy kota w worku, a solidny, praktyczny produkt.
Przejdźmy przez Twoją edukację razem! Ramię w ramię! Do zobaczenia!
✅ Dla kogo JEST ten kurs?
Ten Sprint powstał z myślą o specjalistach, twórcach i freelancerach, którzy nie powinni tracić swojego cennego czasu na coś, co nie działa… Tak, o Tobie mówię. Ten sprint powstał dla osób które:
- Są mikroprzedsiębiorcami, freelancerami lub specjalistami w swojej dziedzinie,
- Chcą mieć lepsze efekty z takich działań jak pisanie z klientami, prowadzenie mailingu lub sprzedawanie za pomocą strony www,
- Chcą mieć więcej klientów, zleceń i więcej możliwości rozwoju biznesu,
- Potrzebują wsparcia, podpowiedzi i nakierowania,
- Tworzą coś swojego, ale nie przynosi to najlepszych rezultatów,
- Chcą wykorzystać umiejętność copywritingu w życiu i biznesie (2 pierwsze moduły dadzą Ci mocnego kopa z fundamentów copywritingu),
- Planują zbudować swój produkt i chcą od razu mieć pewny start.
✅ Z tego kursu najbardziej skorzystają:
- Twórcy internetowi, którzy sprzedają swoje produkty online lub rozwijają markę osobistą,
- Specjaliści ze wszystkich branż, którzy czują, że ich słowa nie robią wrażenia na odbiorcach,
- Osoby, które już zaczęły coś tworzyć, ale mają problem z kontynuacją lub widzą zahamowanie wzrostu,
- Osoby, które zawsze chciały tworzyć swój newsletter, ale nie wiedzą, jak do tego podejść,
- Juniorzy marketingu, którzy stawiają pierwsze kroki w branży,
- Pasjonaci marketingu, którzy wiążą z tym przyszłość,
- Hobbyści, chcący dzielić się swoją wiedzą,
❌ Dla kogo NIE JEST ten kurs?
- Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli chcesz w 3 tygodnie zarobić milion na swoich usługach albo produktach. Pracujemy konkretnie i praktycznie, ale nie wierzymy w cuda. Wiedza się z czasem opłaci, ale pamiętaj — małymi krokami do przodu.
- To nie jest szkolenie dla Ciebie, jeśli nie jesteś przekonany czy w ogóle chcesz pisać z klientami albo tworzyć newsletter — jeśli nie, po prostu nie dołączaj.
- Nie dołączaj, jeśli chcesz zadawać pytania i otrzymać tylko miłe odpowiedzi — będę szczery i jeśli tego zechcesz, wypunktuję wszystkie twoje braki, dla dobra Twojego i Twoich klientów.
- Nie dołączaj jeśli Twoim jedynym celem jest pisanie w Social Media. Skupiamy się głównie na fundamentach copywritingu, newsletterach i stronach sprzedażowych.
Wprowadzenie do świata copywritingu
Wstęp do kursu
Najważniejsza umiejętność w życiu i biznesie
Krzywdzące mity na temat copywritingu
Na co zwrócić uwagę tworząc copy
Najważniejszy element każdego tekstu
Analizujemy nagłówki, które działają
BONUS: Twoja Kopalnia Pomysłów
BONUS: Jak uczyć się copywritingu przy pomocy AI
Sztuka wywierania wpływu, czyli psychologia w copywritingu
Perswazja vs Manipulacja
Personalizacja
Podstawy Perswazyjnego Pisania
Ta lekcja powinna być zakazana
Zbijanie obiekcji klienta
5 kluczowych pytań przed każdym tekstem
Formuły copywriterskie
BONUS: Tworzymy teksty w oparciu o formuły copy z ChatGPT
Copy w e-mail marketingu
Główne zasady pisania maili
Psychologia otwierania i czytania maili
Dlaczego maile wpadają do SPAMU
Mail Powitalny
Newsletter
Maile sprzedażowe
Jak zwiększyć open rate
Analizujemy maile sprzedażowe
BONUS: Konfiguracja ML
BONUS: Pisanie maili z pomocą ChatGPT
Oferta Mafijna
Wstęp
Znajdź właściwy rynek
Pokaż ranę. Rozdrap ranę…
Podbij wartość oferty
Niezbędne elementy każdej oferty
Pakiety
Tworzenie Oferty Mafijnej
Omówienie case studies kilku ofert
Strona sprzedażowa / landing page
Wstęp
Najważniejsze zasady pisania copy na Landing Page
Przeprowadź odbiorę przez jego problemy
Praktyka
Case Studies stron sprzedażowych
BONUS: Wykorzystaj ChatGPT do pracy przy stronach sprzedażowych
Tydzień 1 - Wprowadzenie do świata copywritingu & Sztuka wywierania wpływu
Nie chce pokazywać Ci jak pisać z szablonu. Chce nauczyć Cię zrozumienia copywritingu w taki sposób, abyś mógł posługiwać się nim już zawsze. Właśnie dlatego w pierwszym tygodniu skupimy się na fundamentach copywritingu, analizie nagłówków, kluczowych pytaniach, które warto sobie zadań w trakcie tworzenia tekstów, formułach copywriterskich, zbijaniu obiekcji klientów, personalizacji i perswazji.
Cel: Dać Ci mocne podstawy do zrozumienia, na co zwracać uwagę, czego unikać i jak finalnie tworzyć dobre teksty.
Tydzień 2 - Copy w e-mail marketingu
W drugim tygodniu przejdziemy przez konkretne zastosowanie copywritingu w e-mail marketingu. Skupimy się na newsletterach, mailach powitalnych, unikaniu spamu, analizie statystyk i tworzeniu maili, które odbiorcy po prostu chcą czytać.
Cel: Nauczyć Cię tworzyć dobre maile i newslettery, które działają w dłuższej perspektywie.
Tydzień 3 - Oferty i strony sprzedażowe
W ostatnim tygodniu nauczę Cię pobudzać motywacje zakupowe odbiorców, pisać copy na landingi, tworzyć pakiety cenowe, które zwiększają konwersję i przeprowadzać odbiorcę od nagłówka, aż do zakupu.
Cel: Nauczyć Cię sprzedawać na stronach internetowych
Różne warianty dostępu do Sprintu 🔓
Możesz wziąć udział w Sprincie na dwa różne sposoby - kupując bezterminowy dostęp, albo w ramach istniejącego abonamentu. W przypadku istniejącego abonamentu, możesz wziąć udział w jednym Sprincie w miesiącu. Dostęp odbierzesz zarówno na stronie Sprintu jak i w ramach Skrzyni Skarbów. Poniżej znajdziesz natomiast krótkie porównanie:
Pojedynczy zakup
Abonament
Dostęp do materiałów Sprintu
bezterminowy
dopóki płacisz abonament
Kanały społeczności
tylko Sprintu i specjalizacji
wszystkie
Czas dostępu do społeczności
na miesiąc
dopóki płacisz abonament
Dostęp do całego eduweb
❌
✅
Od ponad 3 lat aktywnie tworzę treści w sieci i rozwijam markę osobistą, dzięki czemu mogłem rzucić etat w banku i otworzyć własny biznes online.Jestem współtwórcą społeczności dla Twórców Online i miłośników marketingu - Digital Creators Community.Prowadzę newsletter - Copyletter, gdzie co tydzień dziele się wiedzą z zakresu copywritingu oraz marketingu. Na swoim koncie mam kilka produktów cyfrowych, które zarabiają dla mnie 24/7.Pomagam Twórcom Online i Przedsiębiorcom optymalizować konwersje i skutecznie zwiększać sprzedaż produktów cyfrowych. Moje teksty wygenerowały dla nich ponad 1.500.000 PLN przychodu.