Zamień ten tekst na URL Webhooka

Promocyjna cena przez
0
dni
0
h
0
m
0
s
Mar 25, 2024
-
Apr 12, 2024
3 tygodnie
30-60 minut dziennie
5.0
na podstawie
Dołączam za
599 zł
Dostępny także w ramach
abonamentu w cenie
199 zł
🔥
Dołączyło
5
0
osób

Możesz dołączyć, jeśli posiadasz abonament ahoy! który obejmuje specjalizację Marketing (lub wszystkie specjalizacje) oraz posiadasz 400 $AHOY na swoim portfelu. Jeśli tak, wypełnij ankietę:

Odbieram
Pozostało
58
/
100
Zapisz się na listę oczekujących do kolejnej edycji sprintu
Dziękuję! 
Pomyślnie zapisano na listę rezerwową.
Do zobaczenia!
Niestety, coś poszło nie tak! Spróbuj ponownie
Marketing

Copywriting Sprzedażowy: Sztuka Pisania Tekstów, Które Sprzedają

Masz problem ze swoimi tekstami? Piszesz maile sprzedażowe i nie przynosi to efektu? A może tworzysz landing page i finalnie nikt nic nie kupuje? Nie ma sensu zamęczać siebie i klientów. Zapraszam Cię do sprintu Copywriting Sprzedażowy: Sztuka Pisania Tekstów, Które Sprzedają, w którym nauczysz się pisać w taki sposób, aby SPRZEDAWAĆ. Jeśli czujesz, że możesz wycisnąć jeszcze więcej ze swoich tekstów, wiadomości i stron sprzedażowych, to jest to temat dla Ciebie. Zobacz szczegóły i dołącz!

Robert Szewczyk
Robert Szewczyk
Opis

Jak pisać, aby chcieli czytać i KUPOWAĆ? Copywriting to nie jest tylko wymyślanie tekstów. To jest sztuka, która pozwala na prostsze życie. Nie tylko sprzedasz więcej, ale także ułatwisz sobie każdą konwersację mailową z profesorem na uczelni, zirytowanym klientem albo supportem firmy, która Cię zawiodła.

Chcesz wiedzieć, jak tworzyć teksty, które działają?

Nie wiesz, jak wykorzystać psychologię w słowie pisanym?

Twoje maile sprzedażowe mają niską konwersję?

Twój landing page nie przynosi efektów?

Nie prowadzisz jeszcze newslettera, ale chcesz zacząć?

W tym wszystkim Ci pomożemy. Celem jest bycie lepszym w pisaniu tekstów, które działają, przynoszą efekty i pozwalają Ci rosnąć. Zrób z nami pierwszy krok!

Zapraszam Cię do Sprintu Copywriting Sprzedażowy: Sztuka Pisania Tekstów, Które Sprzedają, który jest esencją pracy z klientami w obszarze; copywritingu sprzedażowego, budowania tekstów dla stron internetowych, social media marketingu oraz tworzenia newsletterów. Przez 3 tygodnie wspólnej nauki:

  • zrozumiesz, fundamenty copywritingu i wykorzystasz je w swoim życiu (i oczywiście pracy 😄)
  • dowiesz się jak działa psychologia sprzedawania słowem,
  • poznasz praktyczne formuły copywriterskie, które ułatwią Ci tworzenie treści,
  • dowiesz się jak stworzyć i pisać swój własnych newsletter,
  • nauczysz się pisać oferty w mailach oraz na stronach internetowych,
  • BONUS: Dowiesz się jak tworzyć treści przy pomocy chatGPT

🚀 Program Copywriting Sprzedażowy przeprowadzamy w formie Sprintu. Co to oznacza?

Sprint to forma szkolenia online wzbogacona o praktyczne ćwiczenia, element społecznościowy oraz realny kontakt z prowadzącym. Dość wielkich kursów, których nie masz czasu przerobić! Szkolenie to 15 lekcji, publikowanych przez 3 tygodnie, w dni robocze, które wymagają około 30 minut nauki dziennie. Każda lekcja pojawia się o 6:00 i masz cały dzień na jej wykonanie.

A jak wygląda lekcja? Jest to tekstowe wprowadzenie do tematu, odesłanie do filmów ze specjalnie przygotowanego na ten cel kursu, quizy, zadania praktyczne, a dla chętnych materiały dodatkowe. W tym kursie znajdziesz także checklisty i dokumenty do pobrania, które ułatwią Ci przejście przez cały kurs. Raz w tygodniu spotkamy się na merytorycznym wydarzeniu, podczas którego poza wiedza odpowiem na wszystkie pytania i wątpliwości. Cały czas jestem także dostępny w komentarzach pod lekcjami, udzielając feedbacku.

Celem kursu nie jest nauczyć Cię kolejnej umiejętności w teorii, ale pomóc Ci wdrożyć ją do swojej codzienności. Po Sprincie zobaczysz, że Twoje umiejętności pisania przynoszą konkretne efekty.

🤔 Dlaczego warto wziąć udział w Sprincie?

Jeśli poważnie myślisz o wykorzystywaniu codziennych możliwości (i nietraceniu szans sprzedażowych), to nie znajdziesz lepszej odpowiedzi na Twoją potrzebę. Ten kurs pozwoli Ci zdobyć niezbędną wiedzę, a następnie nauczy Cię z niej korzystać w praktyce. Otrzymasz odpowiedź na każde pytanie dotyczące Copywritingu sprzedażowego i skonsultujesz swoje wątpliwości. Dzięki niedużej grupie każdemu pytaniu mogę poświęcić więcej uwagi niż osobom, które zadają pytania w moich wiadomościach na instagramie czy LinkedInie.

Dowiesz się co naprawdę liczy się w praktycznym słowie pisanym i zrozumiesz jak wykorzystać to na swoją korzyść. Jeśli potrzebujesz motywacji lub pomocy w opracowaniu koncepcji, to jesteś w dobrym miejscu.

Cały Sprint opiera się na PRAKTYCZNYM podejściu do pracy. Ograniczamy się do minimum teorii.

⭐ Co zyskasz, uczestnicząc w kursie?

Know-how: Wiedza w Sprincie to najnowsza wiedza, pochodząca z początku 2024 roku. Całość ułożona w proces, który ma przyspieszyć Ci pracę, jednocześnie dbając o jakość, z którą chcesz być kojarzony. Treści zostały przygotowane przez praktyka, który od ponad 4 lat pracuje z klientami w obszarze copywritingu, a także występuje jako prelegent na wydarzeniach marketingowych.

Czas: Filmy i lekcje zostały zweryfikowane pod kątem aktualnych danych i skondensowane do możliwie krótkich lekcji, abyś nie marnował czasu na zbędne elementy, które i tak nie mają znaczenia.

Fundamenty na start: Zaczniemy od fundamentów copywritingu. Nie ma znaczenia czy dopiero zaczynasz, czy może już od dawna piszesz. Pierwszy tydzień sprintu dostarczy Ci mocne podstawy do dalszych kroków. W drugim tygodniu nauczysz się tworzyć własny newsletter oraz maile sprzedażowe. W trzecim tygodniu zrozumiesz jak pisać na stronach sprzedażowych, aby odbiorca chętnie klikał przycisk KUP.

Wsparcie: Nie uczysz się sam, ale pod okiem doświadczonych mentorów oraz wśród osób biorących udział w kursie. Spotykając problemy łatwiej rozwiązać je w grupie niż samodzielnie. W kursie możesz zadać dowolne pytanie i nie zostaniesz wyśmiany czy zignorowany, jak czasem dzieje się to w anonimowych dyskusjach w Internecie.

Wiem, jak trudno jest wykroić czas na naukę. Jednak czas mija i odsetki podatku od nierobienia rosną z każdym miesiącem. Naszym celem jest pomóc Ci przejść od punktu, w którym jesteś dzisiaj do wykorzystywania copywritingu na 110%. Przeprowadzimy Cię przez ten proces w taki sposób, abyś po 21-dniach potrafił robić to samodzielnie. Potrzebujemy tylko Twojego zaangażowania na poziomie 30-60 minut dziennie (bez weekendów) 😉

Nie zrobimy pracy za Ciebie, ale pomożemy przy większości elementów.

Cena tego sprintu to równowartość 2 godzin konsultacji z marketingu, a poza bezterminowym dostępem do kursu, społecznością i moim wsparciem otrzymujesz także porady skrojone na miarę Twoich potrzeb i możliwości.

I jeszcze jedno — masz 14 dni gwarancji, gdy możesz zwrócić Sprint i otrzymać całą kwotę. Oznacza to, że całe ryzyko bierzemy na siebie. Możemy to zrobić, bo nie sprzedajemy kota w worku, a solidny, praktyczny produkt.

Przejdźmy przez Twoją edukację razem! Ramię w ramię! Do zobaczenia!

Dla kogo

✅ Dla kogo JEST ten kurs?

Ten Sprint powstał z myślą o specjalistach, twórcach i freelancerach, którzy nie powinni tracić swojego cennego czasu na coś, co nie działa… Tak, o Tobie mówię. Ten sprint powstał dla osób które:

  • Są mikroprzedsiębiorcami, freelancerami lub specjalistami w swojej dziedzinie,
  • Chcą mieć lepsze efekty z takich działań jak pisanie z klientami, prowadzenie mailingu lub sprzedawanie za pomocą strony www,
  • Chcą mieć więcej klientów, zleceń i więcej możliwości rozwoju biznesu,
  • Potrzebują wsparcia, podpowiedzi i nakierowania,
  • Tworzą coś swojego, ale nie przynosi to najlepszych rezultatów,
  • Chcą wykorzystać umiejętność copywritingu w życiu i biznesie (2 pierwsze moduły dadzą Ci mocnego kopa z fundamentów copywritingu),
  • Planują zbudować swój produkt i chcą od razu mieć pewny start.

✅ Z tego kursu najbardziej skorzystają:

  • Twórcy internetowi, którzy sprzedają swoje produkty online lub rozwijają markę osobistą,
  • Specjaliści ze wszystkich branż, którzy czują, że ich słowa nie robią wrażenia na odbiorcach,
  • Osoby, które już zaczęły coś tworzyć, ale mają problem z kontynuacją lub widzą zahamowanie wzrostu,
  • Osoby, które zawsze chciały tworzyć swój newsletter, ale nie wiedzą, jak do tego podejść,
  • Juniorzy marketingu, którzy stawiają pierwsze kroki w branży,
  • Pasjonaci marketingu, którzy wiążą z tym przyszłość,
  • Hobbyści, chcący dzielić się swoją wiedzą,

❌ Dla kogo NIE JEST ten kurs?

  • Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli chcesz w 3 tygodnie zarobić milion na swoich usługach albo produktach. Pracujemy konkretnie i praktycznie, ale nie wierzymy w cuda. Wiedza się z czasem opłaci, ale pamiętaj — małymi krokami do przodu.
  • To nie jest szkolenie dla Ciebie, jeśli nie jesteś przekonany czy w ogóle chcesz pisać z klientami albo tworzyć newsletter — jeśli nie, po prostu nie dołączaj.
  • Nie dołączaj, jeśli chcesz zadawać pytania i otrzymać tylko miłe odpowiedzi — będę szczery i jeśli tego zechcesz, wypunktuję wszystkie twoje braki, dla dobra Twojego i Twoich klientów.
  • Nie dołączaj jeśli Twoim jedynym celem jest pisanie w Social Media. Skupiamy się głównie na fundamentach copywritingu, newsletterach i stronach sprzedażowych.

Zobacz nagranie z ostatniego webinaru
Syllabus i harmonogram

Tydzień 1 - Wprowadzenie do świata copywritingu & Sztuka wywierania wpływu

Nie chce pokazywać Ci jak pisać z szablonu. Chce nauczyć Cię zrozumienia copywritingu w taki sposób, abyś mógł posługiwać się nim już zawsze. Właśnie dlatego w pierwszym tygodniu skupimy się na fundamentach copywritingu, analizie nagłówków, kluczowych pytaniach, które warto sobie zadań w trakcie tworzenia tekstów, formułach copywriterskich, zbijaniu obiekcji klientów, personalizacji i perswazji.

Cel: Dać Ci mocne podstawy do zrozumienia, na co zwracać uwagę, czego unikać i jak finalnie tworzyć dobre teksty.

Tydzień 2 - Copy w e-mail marketingu

W drugim tygodniu przejdziemy przez konkretne zastosowanie copywritingu w e-mail marketingu. Skupimy się na newsletterach, mailach powitalnych, unikaniu spamu, analizie statystyk i tworzeniu maili, które odbiorcy po prostu chcą czytać.

Cel: Nauczyć Cię tworzyć dobre maile i newslettery, które działają w dłuższej perspektywie.

Tydzień 3 - Oferty i strony sprzedażowe

W ostatnim tygodniu nauczę Cię pobudzać motywacje zakupowe odbiorców, pisać copy na landingi, tworzyć pakiety cenowe, które zwiększają konwersję i przeprowadzać odbiorcę od nagłówka, aż do zakupu.

Cel: Nauczyć Cię sprzedawać na stronach internetowych

Różne warianty dostępu do Sprintu 🔓

Możesz wziąć udział w Sprincie na dwa różne sposoby - kupując bezterminowy dostęp, albo w ramach istniejącego abonamentu. W przypadku istniejącego abonamentu, możesz wziąć udział w jednym Sprincie w miesiącu. Dostęp odbierzesz zarówno na stronie Sprintu jak i w ramach Skrzyni Skarbów. Poniżej znajdziesz natomiast krótkie porównanie:

Pojedynczy zakup

Abonament

Dostęp do materiałów Sprintu

bezterminowy

dopóki płacisz abonament

Kanały społeczności

tylko Sprintu i specjalizacji

wszystkie

Czas dostępu do społeczności

na miesiąc

dopóki płacisz abonament

Dostęp do całego eduweb

FAQ
Co to w ogóle jest ten Sprint?
expand_more
Sprint to unikalny format przekazywania wiedzy, który jest niezwykle skuteczny. Uczysz się jednej, małej rzeczy, ale systematycznie przez 3 tygodnie. Sprinty są bardzo praktyczne i pozwalają Ci opanować określoną umiejętność, rozpocząć własny projekt lub w końcu nauczyć się czegoś, co chodziło Ci po głowie od dawna. Unikalna formuła Sprintu to połączenie samodzielnej nauki (asynchronicznie, w Twoim czasie) ze społecznością osób, które razem z Tobą przystępują do sprintu i mają do dyspozycji wspólne forum dyskusyjne (Ahoy!). To także nauka z nagranych materiałów, które stanowią fundament Sprintu, z dodatkiem spotkań na żywo, z udziałem mentorów i zaproszonych gości, w których możesz wziąć udział. Czyli uczysz się we własnym tempie, ale utrzymujesz motywację dzięki społeczności, mentorom i harmonogramowi Sprintu. Zamiast zastanawiać się, z których źródeł skorzystać lub jakie kursy wybrać, masz wszystko podane jak na tacy, w angażującym, krótkim i konkretnym formacie, nastawionym na osiągnięcie Twojego celu. To się nie może nie udać!
Jak mogę uzyskać dostęp do Sprintu?
expand_more
Dostęp możesz uzyskać na dwa sposoby: wykupując pojedynczy Sprint (wówczas dostęp do materiałów Sprintu masz bezterminowo) lub w ramach abonamentu eduweb (zyskujesz dostęp do całego eduweb, ale materiały są dostępne tylko wtedy, gdy płacisz abonament). Abonament jest w korzystnej cenie a dodatkowo gwarantuje Ci dostęp do wielu innych materiałów a przy zakupie możesz zdecydować, do którego Sprintu dołączasz. Z kolei Sprint kupowany pojedynczo jest droższy, ale jego główny kurs zachowasz na zawsze - po rozpoczęciu przypniemy go do Twojego konta na eduweb. Tutaj znajdziesz wideo z omówieniem wariantów dostępu.
Czym się różnią Sprinty od kursów eduweb?
expand_more
Sprinty to nauka w konkretnym czasie, z mentorem, wspierana społecznością. Uczysz się w grupie, realizujesz konkretne zadania w celu osiągnięcia celu. To nauka, która łaczy ze sobą zalety kursów i asynchronicznego podejścia do zdobywania wiedzy z zaangażowaniem i pracą w grupie oraz z mentorem. W ramach Sprintu na ogół przerabiamy jeden kurs eduweb w formie playlisty, ale jest on obudowany dodatkowymi aktywnościami, postami na społeczności, dedykowaną przestrzenią, spotkaniami na żywo i konsultacjami oraz konkretnym planem działania, który przybliży Cię do wymarzonego celu. U podstaw jest na ogół kurs, lub jego część, playlista, ale sam Sprint to znacznie więcej niż przerabianie go wspólnie. To szereg dodatkowych materiałów, zadań, ćwiczeń i inne ciekawe i motywujące wydarzenia!
Co jeśli już mam abonament eduweb?
expand_more
Jeśli opłacasz już abonament eduweb, a nie kupujesz go w celu dołączenia do Sprintu, możesz dalej wziąć udział w Sprincie, za określoną liczbę $AHOY. Koniecznie musisz jednak posiadać wariant abonamentu z dostępem do społeczności ahoy! Sprinty znajdują się w Skrzyni Skarbów, skąd możesz do nich dołączyć o ile masz odpowiednia liczbę monet na koncie. W jednym miesiącu możesz dołączyć tylko do jednego Sprintu. Tutaj znajdziesz wideo z omówieniem wariantów dostępu.
Na jak długo zachowam materiały?
expand_more
Jeśli kupujesz pojedynczy Sprint, dostęp do głównych materiałów Sprintu: kursu, a także lekcji - zachowasz bezterminowo. Kurs ze Sprintu przypniemy do Twojego konta na eduweb. Dostęp do społeczności będziesz mieć jednak tylko na czas Sprintu. Jeśli kupujesz abonament, dostęp do wszystkich zasobów - kursu, społeczności, postów, będziesz mieć tak długo, jak długo opłacasz abonament eduweb.
Czy dostanę fakturę VAT?
expand_more
Tak, oczywiście. Fakturę wystawiamy automatycznie i przesyłamy do każdego zamówienia, które ma podany NIP w koszyku. Zakupy obsługuje easycart.pl
Z czego składa się Sprint?
expand_more
Głównym materiałem sprintu jest kurs, do którego otrzymasz dostęp i który możesz przerabiać asynchronicznie. Równolegle, otrzymasz dostęp do specjalnych kanałów społeczności, gdzie znajdziesz mentora i innych uczestników Sprintu. Niemal codziennie na społeczności będą pojawiać się posty, które otrzymasz również mailowo jeśli włączysz powiadomienia. Średnio raz w tygodniu planujemy wydarzenie na żywo wokół Sprintu, które obywa się na Zoom, wieczorem. Możesz tam zadać pytania a niekiedy zapraszamy na to wydarzenie ciekawych gości. Sesje na żywo są nagrywane i dostępne później na społeczności. Tydzień po zakończeniu Sprintu zamykamy przestrzeń na społeczności, a Ty możesz zdecydować, czy zostać na niej dalej w ramach abonamentu.
Gdzie będzie dostęp do materiałów?
expand_more
Na platformie eduweb, w formie kursu lub playlisty, a także na społeczności Ahoy! w ramach dedykowanego kanału, który powstaje na czas Sprintu.
Jak długo mam dostęp do społeczności?
expand_more
Jeśli kupujesz Sprint pojedynczo, przez miesiąc od rozpoczęcia Sprintu. Jeśli masz go w ramach abonamentu, tak długo, jak płacisz abonament.
Czy dostanę certyfikat?
expand_more
Tak, po przerobieniu wszystkich materiałów, otrzymasz Certyfikat na eduweb. Będzie przypisany do Twojego konta.
Ile czasu potrzebuję na naukę w sprincie?
expand_more
Na naukę potrzebujesz średnio około godzinę dziennie. Oczywiście, możesz przeznaczyć więcej czasu, ale staramy się aby Sprinty były krótką formą, z niewielką ilością materiałów do przyswojenia. Zdecydowanie bardziej zależy nam na osiągnięciu małego celu, stąd w wielu Sprintach wykonasz swoje własne prace i zadania. Zwykle do przerobienia jest kilka-kilkanaście minut materiału dziennie i krótka forma tekstowa. Dodatkowy czas warto poświecić na własny research i wykonywanie zadań.
Co jeśli Sprint okaże się czymś nie dla mnie?
expand_more
Zarówno w przypadku zakupu Sprintu pojedynczo, jak i abonamentu, masz 14 dni od zakupu na zwrot bez pytań - możesz zawnioskować o niego w panelu easycart.
Prowadzący
Robert Szewczyk
Robert Szewczyk
Średnia ocen autora: 5.0
Bio

Od ponad 3 lat aktywnie tworzę treści w sieci i rozwijam markę osobistą, dzięki czemu mogłem rzucić etat w banku i otworzyć własny biznes online.Jestem współtwórcą społeczności dla Twórców Online i miłośników marketingu - Digital Creators Community.Prowadzę newsletter - Copyletter, gdzie co tydzień dziele się wiedzą z zakresu copywritingu oraz marketingu. Na swoim koncie mam kilka produktów cyfrowych, które zarabiają dla mnie 24/7.Pomagam Twórcom Online i Przedsiębiorcom optymalizować konwersje i skutecznie zwiększać sprzedaż produktów cyfrowych. Moje teksty wygenerowały dla nich ponad 1.500.000 PLN przychodu.