Zamień ten tekst na URL Webhooka

Promocyjna cena przez
0
dni
0
h
0
m
0
s
Nov 27, 2023
-
Dec 15, 2023
3 tygodnie
30-60 min nauki dziennie
5.0
na podstawie
Dołączam za
499 zł
399 zł
🔥
Dołączyło
5
36
osób

Możesz dołączyć, jeśli posiadasz abonament ahoy! który obejmuje specjalizację Biznes i Automatyzacje (lub wszystkie specjalizacje) oraz posiadasz 400 $AHOY na swoim portfelu. Pamiętaj, że za coiny możesz wziąć udział w jednym sprincie w miesiącu. Jeśli tak, wypełnij ankietę:

Odbieram za
400
$AHOY
Pozostało
73
/
100
Zapisz się na listę oczekujących do kolejnej edycji sprintu
Dziękuję! 
Pomyślnie zapisano na listę rezerwową.
Do zobaczenia!
Niestety, coś poszło nie tak! Spróbuj ponownie
Biznes i Automatyzacje

Jak tworzyć produkty i usługi, które ludzie chcą kupować?

Podczas tego sprintu dowiesz się, jak tworzyć produkty i usługi, które odpowiadają na realne potrzeby ludzi, a co za tym idzie - ludzie chcą je kupować. Poznasz szereg sposobów na przetestowanie swojego pomysłu i zwalidowanie podejścia, zanim przeznaczysz tysiące złotych i długie godziny na tworzenie produktu, albo usługi. W ciągu 3 tygodni nie tylko dowiesz się, jak to zrobić, ale też w praktyce zrobisz to, aby po sprincie mieć pewność, który produkt warto budować.

Radek Czahajda
Radek Czahajda
Opis

Doskonale wiemy, jak trudno jest dzisiaj stworzyć produkt i usługę, która będzie się cieszyła powodzeniem klientów, czy użytkowników. Jako zespół eduweb, podobnie jak autor kursu - Radek Czahajda - stworzyliśmy ich setki: książki, kursy, platformy abonamentowe, oprogramowanie, konferencje, szkolenia i wiele innych. Popełniliśmy błędy i odnosiliśmy sukcesy. Przyglądaliśmy się też innym, którzy próbowali swoich sił. Przez lata nauczyliśmy się, że jednym z kluczowych błędów jest niedostatecznie przetestowany pomysł i próba tworzenia czegoś, co czego ostatecznie ludzie tak naprawdę nie chcą. Wiedząc, jak ważny, a jednocześnie często pomijany jest ten krok, postanowiliśmy stworzyć kurs, który pomoże odrobić to niezbędne zadanie na drodze do sukcesu produktu.

Dlaczego warto wziąć udział w sprincie?

Udział w tym warsztacie może ochronić przed popełnieniem bardzo kosztownych pomyłek - wprowadzeniem nowego produktu bez walidacji pomysłu biznesowego. Nieprzetestowanie pomysłu jest jedną z najprostszych ścieżek do porażki produktu i utraty czasu oraz pieniędzy. Wielu twórców popełniło ten błąd, ale na szczęście są sposoby, które mogą pomóc tego uniknąć. W trakcie sprintu poznasz sposoby na to, aby stworzyć produkt, którego chcą odbiorcy, a Ty będziesz mógł realnie zarobić. Nie tylko dowiesz się, ale też w praktyce przetestujesz pomysł biznesowy. Będziesz mógł pracować na swoim własnym pomyśle, albo skorzystać z bazy pomysłów do przetestowania, które dla Ciebie przygotowaliśmy, aby wyciągnąć maksimum ze sprintu.

Co zyskasz uczestnicząc w kursie?

  1. Czas: Przygotowaliśmy materiały skupiliśmy się na praktycznych aspektach testowania pomysłów biznesowych - zarówno produktów cyfrowych, jak i tradycyjnych, czy usług. Sprint pozwoli Ci na zastosowanie najlepszych praktyk testowania produktów, dzięki czemu będziesz mógł oszczędzić setki godzin
  2. Przewagę: Wprowadzając na rynek produkt, lub usługę, która została przetestowana i zwalidowana, zapewniasz sobie “nieuczciwą przewagę”, ponieważ masz większą pewność, że produkt odniesie sukces. Wiesz, na jakie problemy odpowiada, wiesz, jakim językiem rozmawiać z potencjalnymi użytkownikami, znasz ich bolączki i potrzeby. To właśnie sposób na sukces!
  3. Wsparcie: Nie uczysz się sam, ale pod okiem doświadczonego mentora oraz wśród osób biorących udział w kursie. Spotykając problemy łatwiej rozwiązać je w grupie niż samodzielnie. Obecność innych sprzyja także znalezieniu przestrzeni na naukę nowych rzeczy.

Podsumowanie w punktach

  • Zrozumienie różnicy między pomysłem na biznes a okazją biznesową
  • Wykorzystanie potrzeb i pragnień klienta w trakcie tworzenia produktu/usługi
  • Efektywne przeprowadzenie jakościowego wywiadu z potencjalnym klientem
  • Unikanie błędów potwierdzenia i innych pułapek poznawczych podczas walidacji pomysłu biznesowego
  • Praktyczne wskazówki do przeprowadzenia ankiet i analizy ich wyników
  • Pomysły na sposoby dotarcia do potencjalnych klientów
  • Tworzenie i testowanie prototypów na podstawie feedbacku od klientów
  • Zastosowanie narzędzi i technik do skutecznego testowania produktów i usług
  • Testowanie elementów modelu biznesowego w trakcie życia produktu

Dla kogo

Jeśli przynajmniej jeden z poniższych punktów opisuje Ciebie, to sygnał, że warto dołączyć do tego sprintu:

  1. Przedsiębiorca, który wprowadza nowe produkty i/lub usługi
  2. Osoba, która chce mieć własny produkt lub usługę w przyszłości
  3. Osoba, która wprowadziła swój produkt na rynek z sukcesem mniejszym od zakładanego

Materiał przeznaczony jest dla wszystkich, którzy tworzą, lub chcą stworzyć nowy produkt, lub usługę, którą użytkownicy faktycznie będą chcieli kupić. Niezależnie od tego, czy mówimy o produkcie cyfrowym, usłudze tradycyjnej, książce, kursie, czy aplikacji - ten Sprint jest dla każdego, kto chce sprzedawać coś swojego.

Kurs przygotowywaliśmy z myślą o osobach, które dopiero zaczynają swoją przygodę z wprowadzaniem produktów na rynek. Wybraliśmy najważniejsze porcje wiedzy, bez wchodzenia w drobne niuanse, dlatego osoby z dużym doświadczeniem produktowym mogą nie znaleźć w nim wielu nowych wskazówek.

Zobacz nagranie z ostatniego webinaru
Syllabus i harmonogram

Walidacja w pigułce

W tej części kursu porozmawiamy o tym, czym walidacja jest, dlaczego warto się jej podejmować i jakie mamy do dyspozycji narzędzia i techniki walidowania pomysłów biznesowych. Przepracujemy wspólnie założenia dotyczące pomysłów biznesowych, różnice między potrzebami i pragnieniami klientów i iteracyjnym podejściu do testowania.

Klient - Twoje źródło wiedzy

W tej części kursu przyjrzymy się informacjom, które pomagają nam lepiej projektować rozwiązania dla klientów. Zastanowimy się nad tym, co warto wiedzieć o naszych klientach, na jakie decyzje wpływają te informacje i w jaki sposób niskim kosztem dotrzeć do docelowych klientów, jeśli nie posiadamy własnej, obszernej bazy mailingowej. Na koniec tego modułu będziesz miał pomysł na dotarcie do Twojej grupy docelowej i zaangażowanie jej w testowanie Twojego produktu, lub usługi.

Metody walidacji w praktyce

W tej części kursu nauczymy się zasad projektowania wywiadów, ankiet i badań pricingowych. Przećwiczymy umiejętność prowadzenia wywiadów i stworzymy wspólnie narzędzia do twoich własnych badań służących walidacji Twojego pomysłu biznesowego.

Prototypowanie i testowanie

Po walidacji pomysłu na produkt, czas na prototypowanie i testowanie samego produktu. W tej części porozmawiamy o technikach szybkiego prototypowania, podejściach do testowania produktów i sposobów na testowanie elementów modelu biznesowego już po starcie kampanii. Poznasz wiele narzędzi, które pomogą Ci przeprowadzić te procesy sprawnie i rzetelnie.

Różne warianty dostępu do Sprintu 🔓

Możesz wziąć udział w Sprincie na dwa różne sposoby - kupując bezterminowy dostęp, albo w ramach istniejącego abonamentu. W przypadku istniejącego abonamentu, możesz wziąć udział w jednym Sprincie w miesiącu, płacąc za niego z pomocą $AHOY. To oznacza, że musisz najpierw zdobyć ich wystarczającą liczbę. Dla osób, które dopiero co kupiły abonament będzie to trudne, jednak jeśli masz już abonament od jakiegoś czasu, na pewno w ramach różnych aktywności zdobyłeś/aś już wystarczającą ilość do dołączenia. Tutaj dowiesz się więceje o tym, jak zdobywać $AHOY. Ważne jest także to, że korzystanie z nich jest możliwe wyłącznie w planach obejmujących społeczność. Dostęp odbierzesz w ramach Skrzyni Skarbów. Poniżej znajdziesz natomiast krótkie porównanie:

Pojedynczy zakup

Abonament (musisz mieć $AHOY)

Dostęp do materiałów Sprintu

bezterminowy

dopóki płacisz abonament

Kanały społeczności

tylko Sprintu i specjalizacji

wszystkie

Czas dostępu do społeczności

na miesiąc

dopóki płacisz abonament

Dostęp do całego eduweb

FAQ
Co to w ogóle jest ten Sprint?
expand_more
Sprint to unikalny format przekazywania wiedzy, który jest niezwykle skuteczny. Uczysz się jednej, małej rzeczy, ale systematycznie przez 3 tygodnie. Sprinty są bardzo praktyczne i pozwalają Ci opanować określoną umiejętność, rozpocząć własny projekt lub w końcu nauczyć się czegoś, co chodziło Ci po głowie od dawna. Unikalna formuła Sprintu to połączenie samodzielnej nauki (asynchronicznie, w Twoim czasie) ze społecznością osób, które razem z Tobą przystępują do sprintu i mają do dyspozycji wspólne forum dyskusyjne (Ahoy!). To także nauka z nagranych materiałów, które stanowią fundament Sprintu, z dodatkiem spotkań na żywo, z udziałem mentorów i zaproszonych gości, w których możesz wziąć udział. Czyli uczysz się we własnym tempie, ale utrzymujesz motywację dzięki społeczności, mentorom i harmonogramowi Sprintu. Zamiast zastanawiać się, z których źródeł skorzystać lub jakie kursy wybrać, masz wszystko podane jak na tacy, w angażującym, krótkim i konkretnym formacie, nastawionym na osiągnięcie Twojego celu. To się nie może nie udać!
Jak mogę uzyskać dostęp do Sprintu?
expand_more
Dostęp możesz uzyskać na dwa sposoby: wykupując pojedynczy Sprint (wówczas dostęp do materiałów Sprintu masz bezterminowo) lub w ramach abonamentu eduweb (zyskujesz dostęp do całego eduweb, ale materiały są dostępne tylko wtedy, gdy płacisz abonament). Abonament jest w korzystnej cenie a dodatkowo gwarantuje Ci dostęp do wielu innych materiałów a przy zakupie możesz zdecydować, do którego Sprintu dołączasz. Z kolei Sprint kupowany pojedynczo jest droższy, ale jego główny kurs zachowasz na zawsze - po rozpoczęciu przypniemy go do Twojego konta na eduweb. Tutaj znajdziesz wideo z omówieniem wariantów dostępu.
Czym się różnią Sprinty od kursów eduweb?
expand_more
Sprinty to nauka w konkretnym czasie, z mentorem, wspierana społecznością. Uczysz się w grupie, realizujesz konkretne zadania w celu osiągnięcia celu. To nauka, która łaczy ze sobą zalety kursów i asynchronicznego podejścia do zdobywania wiedzy z zaangażowaniem i pracą w grupie oraz z mentorem. W ramach Sprintu na ogół przerabiamy jeden kurs eduweb w formie playlisty, ale jest on obudowany dodatkowymi aktywnościami, postami na społeczności, dedykowaną przestrzenią, spotkaniami na żywo i konsultacjami oraz konkretnym planem działania, który przybliży Cię do wymarzonego celu. U podstaw jest na ogół kurs, lub jego część, playlista, ale sam Sprint to znacznie więcej niż przerabianie go wspólnie. To szereg dodatkowych materiałów, zadań, ćwiczeń i inne ciekawe i motywujące wydarzenia!
Co jeśli już mam abonament eduweb?
expand_more
Jeśli opłacasz już abonament eduweb, a nie kupujesz go w celu dołączenia do Sprintu, możesz dalej wziąć udział w Sprincie, za określoną liczbę $AHOY. Koniecznie musisz jednak posiadać wariant abonamentu z dostępem do społeczności ahoy! Sprinty znajdują się w Skrzyni Skarbów, skąd możesz do nich dołączyć o ile masz odpowiednia liczbę monet na koncie. W jednym miesiącu możesz dołączyć tylko do jednego Sprintu. Tutaj znajdziesz wideo z omówieniem wariantów dostępu.
Na jak długo zachowam materiały?
expand_more
Jeśli kupujesz pojedynczy Sprint, dostęp do głównych materiałów Sprintu: kursu, a także lekcji - zachowasz bezterminowo. Kurs ze Sprintu przypniemy do Twojego konta na eduweb. Dostęp do społeczności będziesz mieć jednak tylko na czas Sprintu. Jeśli kupujesz abonament, dostęp do wszystkich zasobów - kursu, społeczności, postów, będziesz mieć tak długo, jak długo opłacasz abonament eduweb.
Czy dostanę fakturę VAT?
expand_more
Tak, oczywiście. Fakturę wystawiamy automatycznie i przesyłamy do każdego zamówienia, które ma podany NIP w koszyku. Zakupy obsługuje easycart.pl
Z czego składa się Sprint?
expand_more
Głównym materiałem sprintu jest kurs, do którego otrzymasz dostęp i który możesz przerabiać asynchronicznie. Równolegle, otrzymasz dostęp do specjalnych kanałów społeczności, gdzie znajdziesz mentora i innych uczestników Sprintu. Niemal codziennie na społeczności będą pojawiać się posty, które otrzymasz również mailowo jeśli włączysz powiadomienia. Średnio raz w tygodniu planujemy wydarzenie na żywo wokół Sprintu, które obywa się na Zoom, wieczorem. Możesz tam zadać pytania a niekiedy zapraszamy na to wydarzenie ciekawych gości. Sesje na żywo są nagrywane i dostępne później na społeczności. Tydzień po zakończeniu Sprintu zamykamy przestrzeń na społeczności, a Ty możesz zdecydować, czy zostać na niej dalej w ramach abonamentu.
Gdzie będzie dostęp do materiałów?
expand_more
Na platformie eduweb, w formie kursu lub playlisty, a także na społeczności Ahoy! w ramach dedykowanego kanału, który powstaje na czas Sprintu.
Jak długo mam dostęp do społeczności?
expand_more
Jeśli kupujesz Sprint pojedynczo, przez miesiąc od rozpoczęcia Sprintu. Jeśli masz go w ramach abonamentu, tak długo, jak płacisz abonament.
Czy dostanę certyfikat?
expand_more
Tak, po przerobieniu wszystkich materiałów, otrzymasz Certyfikat na eduweb. Będzie przypisany do Twojego konta.
Ile czasu potrzebuję na naukę w sprincie?
expand_more
Na naukę potrzebujesz średnio około godzinę dziennie. Oczywiście, możesz przeznaczyć więcej czasu, ale staramy się aby Sprinty były krótką formą, z niewielką ilością materiałów do przyswojenia. Zdecydowanie bardziej zależy nam na osiągnięciu małego celu, stąd w wielu Sprintach wykonasz swoje własne prace i zadania. Zwykle do przerobienia jest kilka-kilkanaście minut materiału dziennie i krótka forma tekstowa. Dodatkowy czas warto poświecić na własny research i wykonywanie zadań.
Co jeśli Sprint okaże się czymś nie dla mnie?
expand_more
Zarówno w przypadku zakupu Sprintu pojedynczo, jak i abonamentu, masz 14 dni od zakupu na zwrot bez pytań - możesz zawnioskować o niego w panelu easycart.
Prowadzący
Radek Czahajda
Radek Czahajda
Średnia ocen autora: 5.0
Bio

I am using my 8 years of experience in training and facilitation combined with a background in science to help my clients:

* Develop their staff during Evidence Based workshops and speeches

* Develop training systems and training programmes based on research in Adult Learning

I am constantly learning and teaching in following topics:

#communication || #sales || #training of trainers || #leadership || #teamwork || #motivation || #public speaking || #change management