Zamień ten tekst na URL Webhooka

Promocyjna cena przez
0
dni
0
h
0
m
0
s
Feb 19, 2024
-
Mar 11, 2024
3 tygodnie
30 minut dziennie
5.0
na podstawie
Dołączam za
599 zł
Dostępny także w ramach
abonamentu w cenie
199 zł
🔥
Dołączyło
5
0
osób

Możesz dołączyć, jeśli posiadasz abonament ahoy! który obejmuje specjalizację Biznes i Automatyzacje (lub wszystkie specjalizacje) oraz posiadasz 400 $AHOY na swoim portfelu. Pamiętaj, że za coiny możesz wziąć udział w jednym sprincie w miesiącu. Jeśli tak, wypełnij ankietę:

Odbieram
Pozostało
43
/
100
Zapisz się na listę oczekujących do kolejnej edycji sprintu
Dziękuję! 
Pomyślnie zapisano na listę rezerwową.
Do zobaczenia!
Niestety, coś poszło nie tak! Spróbuj ponownie
Biznes i Automatyzacje

Analityka www dla Właścicieli Biznesu: Google Analytics w Praktyce

Prowadzisz biznes online? Masz sklep internetowy, a może traktujesz swoją stronę internetową jako jeden z kanałów sprzedaży? Jeżeli nie korzystasz z odpowiednio zaplanowanej i wdrożonej analityki www, to miej świadomość, że niepotrzebnie “zostawiasz pieniądze na stole”. W tym Sprincie dowiesz się, jak wdrożyć analitykę swojej strony, czy sklepu internetowego na przykładzie Google Analytics 4, aby podejmować lepsze, oparte na danych decyzje biznesowe. Dzięki wiedzy wyniesionej z tego kursu będziesz mógł podnieść swoje wyniki sprzedażowe i zrozumieć swoich klientów. Z tym kursem odkryjesz, jak analiza danych może zmienić Twój biznes. Poznasz tajniki analityki www oraz Google Analytics 4. W 3 tygodnie opanujesz analizę danych i przekształcisz swoje podejście do biznesu online.

Marcin Łukiańczyk
Marcin Łukiańczyk
https://smartideas.pl/
Opis

Czy wiesz, jak niektóre firmy osiągają sukces w świecie online, a inne pozostają w tyle? Klucz leży w danych. Odpowiednia analiza danych to fundament mądrych decyzji biznesowych. To działanie na podstawie twardych faktów, czyli podejście "data-driven". Działanie na tzw. “czuja” lub “wydaje mi się”, było modne 20-30 lat temu, teraz świadomie możesz podejmować decyzje o działaniu.

Odpowiednia analityka www, w szczególności Google Analytics:

  • zbiera dane o witrynie i aplikacji, aby umożliwiać lepsze poznawanie ścieżki klienta;
  • używa danych opartych na zdarzeniach, a nie na sesjach;
  • zawierać ustawienia prywatności, np. pomiar bez użycia plików cookie, oraz modelowanie zachowań i konwersji;
  • obejmuje funkcje prognostyczne, które podpowiadają zalecane działania bez użycia skomplikowanych modeli;
  • integruje się bezpośrednio z platformami medialnymi, aby pomagać w zachęcaniu użytkowników do działania w witrynie lub aplikacji.

Podczas tego Sprintu dowiesz się, jak działa analityka www w oparciu o Google Analytics 4 oraz zrozumiesz, jak Ty możesz wykorzystać GA4 i dane, aby napędzać swój biznes.

W ramach Sprintu poznasz wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie wykorzystać potencjał GA4 w rozwijaniu Twojego biznesu w świecie online.

Ten kurs zapewne różni się od innych, które mogłeś spotkać w sieci. Skupiamy się na kluczowych aspektach GA4, stosując zasadę Pareto, chcąc zapewnić maksymalną wartość przy minimalnej inwestycji czasowej.

Biorąc udział w Sprincie otrzymasz:

  • Materiały do stworzenia wstępnej strategii analitycznej dla Twojego biznesu
  • Praktyczne porady dotyczące GA4
  • Wprowadzenie do Google Tag Manager
  • Wprowadzenie do tworzenia zaawansowanych raportów i korzystania z Google Lookup
  • Checklistę wdrożeniową
  • Dodatkowe materiały dla bardziej zaawansowanych rozwiązań analitycznych, które możesz wdrożyć sam lub z Twoim programistą

Co zyskasz uczestnicząc w kursie?

  1. Czas: Przygotowaliśmy materiały skupiliśmy się na praktycznych aspektach GA4. Sprint pozwoli Ci na zastosowanie najlepszych praktyk analityki, dzięki czemu będziesz mógł oszczędzić setki godzin
  2. Przewagę konkurencyjną: Oparcie o dane daje niesamowitą przewagę nad konkurencyjnymi biznesami. Będziesz w stanie podejmować lepsze decyzje i szybciej wprowadzać niezbędne zmiany w swoim biznesie, aby osiągać lepsze efekty.
  3. Wsparcie: Nie uczysz się sam, ale pod okiem doświadczonego mentora oraz wśród osób biorących udział w kursie. Spotykając problemy łatwiej rozwiązać je w grupie niż samodzielnie. Obecność innych sprzyja także znalezieniu przestrzeni na naukę nowych rzeczy.
Dla kogo

Jeśli przynajmniej jeden z poniższych punktów opisuje Ciebie, to sygnał, że warto dołączyć do tego sprintu:

  • jesteś właścicielem strony lub sklepu internetowego
  • jesteś przedsiębiorcą, który chce lepiej zrozumieć swój biznesy online i przekształcać dane w działania.
  • zajmujesz się marketingiem i reklamą
  • korzystasz już z Google Analytics, ale chcesz to robić jeszcze lepiej
  • chcesz lepiej zrozumieć, jak działa analityka www i Google Analytics.
Zobacz nagranie z ostatniego webinaru
Syllabus i harmonogram

Moduł 1

W tym module omówimy różne rodzaje wdrażania GA4, podłączanie GA4 do strony, różnice pomiędzy starszym Google Analytics (Universal Analytics) oraz GA4. Poznamy kluczowe narzędzia wspierające analitykę internetową, oraz poznamy techniki identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z GA4 i GTM.. Przejdziemy przez konfigurację i prywatność, wyjaśnimy kwestie użytkowników, sesji, a także zrozumiemy wymiary i metryki GA4. Poznamy Interfejs GA4 oraz zrozumiemy jak sknfigurować GA4 do śledzenia wielu domen. Zaczniemy także tworzyć strategię - plan analityki, a nawet zaczniemy praktyczne ćwiczenia w kontrolowanym środowisku oraz zrobimy pierwsze kroki we wdrażaniu zdarzeń w GA4.

Moduł 2

Moduł ten skupia się na dokładnym poznaniu struktury konta GA4 oraz znajdziemy domyślne raporty stworzone przez Google. Zrobimy przegląd głównych funkcji i możliwości strony głównej GA4, mówimy raporty, analizę cyklu życia użytkownika, zrozumiemy jak użytkownicy znajdują stronę oraz przeanalizujemy interakcje użytkowników ze stroną. Będziemy analizować dane demograficzne, zrozumiemy dane o użytkownikach, jakich technologii używają a także skuteczność kampanii reklamowych i ich wpływu na ruch na stronie. Zrozumiemy, jak przypisywać konwersje do odpowiednich kanałów i kampanii, a także dotkniemy ekstrapolacji, czyli techniki badania danych pozwalającej na uzyskanie jeszcze głębszego wglądu. Na koniec dotkniemy również tematu wykorzystania AI w analityce.

Moduł 3

Moduł 3 kursu skupia się na tworzeniu spersonalizowanych raportw, integracji danych z różnych źródeł (w tym z Faceboka i Google BigQuery) oraz na zaawansowanych technikach segmentacji i grupowania. Pozwoli to na poszerzenie umiejętności w zakresie niestandardowej analizy danych i integracji z zewnętrznymi platformami. Dowiesz się, jak dostosować GA4 do specyficznych potrzeb biznesowych, tworząc własne raporty i grupowania, a także wykorzystując zaawansowane narzędzia. Przejdziemy też przez analizę stron lądowania. Ten moduł pozwoli na jeszcze bardziej zaawansowane wejście w temat analityki www i GA4.

Różne warianty dostępu do Sprintu 🔓

Możesz wziąć udział w Sprincie na dwa różne sposoby - kupując bezterminowy dostęp, albo w ramach istniejącego abonamentu. W przypadku istniejącego abonamentu, możesz wziąć udział w jednym Sprincie w miesiącu. Dostęp odbierzesz zarówno na stronie Sprintu jak i w ramach Skrzyni Skarbów. Poniżej znajdziesz natomiast krótkie porównanie:

Pojedynczy zakup

Abonament

Dostęp do materiałów Sprintu

bezterminowy

dopóki płacisz abonament

Kanały społeczności

tylko Sprintu i specjalizacji

wszystkie

Czas dostępu do społeczności

na miesiąc

dopóki płacisz abonament

Dostęp do całego eduweb

FAQ
Co to w ogóle jest ten Sprint?
expand_more
Sprint to unikalny format przekazywania wiedzy, który jest niezwykle skuteczny. Uczysz się jednej, małej rzeczy, ale systematycznie przez 3 tygodnie. Sprinty są bardzo praktyczne i pozwalają Ci opanować określoną umiejętność, rozpocząć własny projekt lub w końcu nauczyć się czegoś, co chodziło Ci po głowie od dawna. Unikalna formuła Sprintu to połączenie samodzielnej nauki (asynchronicznie, w Twoim czasie) ze społecznością osób, które razem z Tobą przystępują do sprintu i mają do dyspozycji wspólne forum dyskusyjne (Ahoy!). To także nauka z nagranych materiałów, które stanowią fundament Sprintu, z dodatkiem spotkań na żywo, z udziałem mentorów i zaproszonych gości, w których możesz wziąć udział. Czyli uczysz się we własnym tempie, ale utrzymujesz motywację dzięki społeczności, mentorom i harmonogramowi Sprintu. Zamiast zastanawiać się, z których źródeł skorzystać lub jakie kursy wybrać, masz wszystko podane jak na tacy, w angażującym, krótkim i konkretnym formacie, nastawionym na osiągnięcie Twojego celu. To się nie może nie udać!
Jak mogę uzyskać dostęp do Sprintu?
expand_more
Dostęp możesz uzyskać na dwa sposoby: wykupując pojedynczy Sprint (wówczas dostęp do materiałów Sprintu masz bezterminowo) lub w ramach abonamentu eduweb (zyskujesz dostęp do całego eduweb, ale materiały są dostępne tylko wtedy, gdy płacisz abonament). Abonament jest w korzystnej cenie a dodatkowo gwarantuje Ci dostęp do wielu innych materiałów a przy zakupie możesz zdecydować, do którego Sprintu dołączasz. Z kolei Sprint kupowany pojedynczo jest droższy, ale jego główny kurs zachowasz na zawsze - po rozpoczęciu przypniemy go do Twojego konta na eduweb. Tutaj znajdziesz wideo z omówieniem wariantów dostępu.
Czym się różnią Sprinty od kursów eduweb?
expand_more
Sprinty to nauka w konkretnym czasie, z mentorem, wspierana społecznością. Uczysz się w grupie, realizujesz konkretne zadania w celu osiągnięcia celu. To nauka, która łaczy ze sobą zalety kursów i asynchronicznego podejścia do zdobywania wiedzy z zaangażowaniem i pracą w grupie oraz z mentorem. W ramach Sprintu na ogół przerabiamy jeden kurs eduweb w formie playlisty, ale jest on obudowany dodatkowymi aktywnościami, postami na społeczności, dedykowaną przestrzenią, spotkaniami na żywo i konsultacjami oraz konkretnym planem działania, który przybliży Cię do wymarzonego celu. U podstaw jest na ogół kurs, lub jego część, playlista, ale sam Sprint to znacznie więcej niż przerabianie go wspólnie. To szereg dodatkowych materiałów, zadań, ćwiczeń i inne ciekawe i motywujące wydarzenia!
Co jeśli już mam abonament eduweb?
expand_more
Jeśli opłacasz już abonament eduweb, a nie kupujesz go w celu dołączenia do Sprintu, możesz dalej wziąć udział w Sprincie, za określoną liczbę $AHOY. Koniecznie musisz jednak posiadać wariant abonamentu z dostępem do społeczności ahoy! Sprinty znajdują się w Skrzyni Skarbów, skąd możesz do nich dołączyć o ile masz odpowiednia liczbę monet na koncie. W jednym miesiącu możesz dołączyć tylko do jednego Sprintu. Tutaj znajdziesz wideo z omówieniem wariantów dostępu.
Na jak długo zachowam materiały?
expand_more
Jeśli kupujesz pojedynczy Sprint, dostęp do głównych materiałów Sprintu: kursu, a także lekcji - zachowasz bezterminowo. Kurs ze Sprintu przypniemy do Twojego konta na eduweb. Dostęp do społeczności będziesz mieć jednak tylko na czas Sprintu. Jeśli kupujesz abonament, dostęp do wszystkich zasobów - kursu, społeczności, postów, będziesz mieć tak długo, jak długo opłacasz abonament eduweb.
Czy dostanę fakturę VAT?
expand_more
Tak, oczywiście. Fakturę wystawiamy automatycznie i przesyłamy do każdego zamówienia, które ma podany NIP w koszyku. Zakupy obsługuje easycart.pl
Z czego składa się Sprint?
expand_more
Głównym materiałem sprintu jest kurs, do którego otrzymasz dostęp i który możesz przerabiać asynchronicznie. Równolegle, otrzymasz dostęp do specjalnych kanałów społeczności, gdzie znajdziesz mentora i innych uczestników Sprintu. Niemal codziennie na społeczności będą pojawiać się posty, które otrzymasz również mailowo jeśli włączysz powiadomienia. Średnio raz w tygodniu planujemy wydarzenie na żywo wokół Sprintu, które obywa się na Zoom, wieczorem. Możesz tam zadać pytania a niekiedy zapraszamy na to wydarzenie ciekawych gości. Sesje na żywo są nagrywane i dostępne później na społeczności. Tydzień po zakończeniu Sprintu zamykamy przestrzeń na społeczności, a Ty możesz zdecydować, czy zostać na niej dalej w ramach abonamentu.
Gdzie będzie dostęp do materiałów?
expand_more
Na platformie eduweb, w formie kursu lub playlisty, a także na społeczności Ahoy! w ramach dedykowanego kanału, który powstaje na czas Sprintu.
Jak długo mam dostęp do społeczności?
expand_more
Jeśli kupujesz Sprint pojedynczo, przez miesiąc od rozpoczęcia Sprintu. Jeśli masz go w ramach abonamentu, tak długo, jak płacisz abonament.
Czy dostanę certyfikat?
expand_more
Tak, po przerobieniu wszystkich materiałów, otrzymasz Certyfikat na eduweb. Będzie przypisany do Twojego konta.
Ile czasu potrzebuję na naukę w sprincie?
expand_more
Na naukę potrzebujesz średnio około godzinę dziennie. Oczywiście, możesz przeznaczyć więcej czasu, ale staramy się aby Sprinty były krótką formą, z niewielką ilością materiałów do przyswojenia. Zdecydowanie bardziej zależy nam na osiągnięciu małego celu, stąd w wielu Sprintach wykonasz swoje własne prace i zadania. Zwykle do przerobienia jest kilka-kilkanaście minut materiału dziennie i krótka forma tekstowa. Dodatkowy czas warto poświecić na własny research i wykonywanie zadań.
Co jeśli Sprint okaże się czymś nie dla mnie?
expand_more
Zarówno w przypadku zakupu Sprintu pojedynczo, jak i abonamentu, masz 14 dni od zakupu na zwrot bez pytań - możesz zawnioskować o niego w panelu easycart.
Prowadzący
Marcin Łukiańczyk
Marcin Łukiańczyk
https://smartideas.pl/
Średnia ocen autora: 5.0
Bio

🚀 Przez ponad 20 lat zdobywałem praktyczne doświadczenie w tworzeniu dedykowanych rozwiązań programistycznych (B2C / B2B).

Moje kluczowe umiejętności:

  • 📊 Analityka
  • 💻 Programowanie
  • 🤖 Automatyzacja
  • 🧠 Sztuczna Inteligencja
  • 📧 E-mail marketing
  • 🗣️ Doświadczony mówca
  • 💡 Rozwiązywanie problemów

Te umiejętności wykorzystuję w moich własnych firmach i projektach, które tworzę i rozwijam: