![Zgodność przetwarzania cookies w analityce i marketingu online](https://cdn.prod.website-files.com/63fcd16d0d120e03e8079e03/64876eed3a1d2e0b3e57390f_cookies.png)
![Zgodność przetwarzania cookies w analityce i marketingu online](https://cdn.prod.website-files.com/63fcd16d0d120e03e8079e03/64876eed3a1d2e0b3e57390f_cookies.png)
Pomyślnie zapisano na wydarzenie.
Do zobaczenia!
Pomyślnie zapisano na wydarzenie.
Do zobaczenia!
![Zgodność przetwarzania cookies w analityce i marketingu online](https://cdn.prod.website-files.com/63fcd16d0d120e03e8079e03/64876eed3a1d2e0b3e57390f_cookies.png)
![Zgodność przetwarzania cookies w analityce i marketingu online](https://cdn.prod.website-files.com/63fcd16d0d120e03e8079e03/64876eed3a1d2e0b3e57390f_cookies.png)
Zgodność przetwarzania cookies w analityce i marketingu online
![Zgodność przetwarzania cookies w analityce i marketingu online](https://cdn.prod.website-files.com/63fcd16d0d120e03e8079e03/64876eed3a1d2e0b3e57390f_cookies.png)
![Zgodność przetwarzania cookies w analityce i marketingu online](https://cdn.prod.website-files.com/63fcd16d0d120e03e8079e03/64876eed3a1d2e0b3e57390f_cookies.png)
Zgodność przetwarzania cookies w analityce i marketingu online
![Mateusz Rydlewski](https://cdn.prod.website-files.com/63fcd16d0d120e03e8079e03/64876e73c8b3c6ade6b3f982_Mateusz-Rydlewski.jpeg)
Opis wydarzenia
Do 4% rocznych obrotów firmy - tyle wynosi kara za przetwarzanie plików cookies niezgodnie z wytycznymi UE. Niestety dotyczy ona nadal większość firm, które nadal wykorzystują proste paski zgody na cookies i uruchamiają kody trackujące z narzędzi typu Google Analytics, Facebook Ads, Google Ads i innych systemów reklamowych niezależnie od uzyskanych zgód.
Z webinaru dowiesz się jak uregulować zbieranie i wykorzystywać 3rd party cookies zgodnie z wytycznymi RODO i Europejskiej Rady Ochrony Danych. Dowiesz się, dlaczego zwykły pasek zgody na przetwarzanie plików cookies to za mało i jak to zmienić poprzez wdrożenie platformy CMP. Dodatkowo dowiesz się również jak zarządzać kodami śledzącymi za pomocą mechanizmu Google Consent Mode dostępnego w Google Tag Managerze.
Prowadzący: Mateusz Rydlewski
Konsultant digital marketingu, założyciel firmy SynergyAds. Specjalizuje się w wielokanałowych strategiach reklamowych, wdrożeniach analityki webowej w ramach Google Analytics / Google Tag Manager. W przeszłości laureat globalnego konkursu Google Online Marketing Challenge 2014 w Google Ads.