Pomyślnie zapisano na wydarzenie.
Do zobaczenia!
Pomyślnie zapisano na wydarzenie.
Do zobaczenia!
Strategia, czyli kompas i mapa Twojej marki
Strategia, czyli kompas i mapa Twojej marki
Opis wydarzenia
Jeśli nie wiesz, dokąd idziesz, czym się kierujesz i jak wygląda mapa, masz niemal gwarancję trafić donikąd lub kręcić się w kółko. W przypadku działalności internetowej to szczególnie ważne. Po emocjonalnym szale pierwszych tygodni przychodzą długie miesiące żmudnego tworzenia i konsekwentnego działania. Bez jasnej strategii łatwo zbłądzić, a nawet (co najczęstsze) porzucić działanie i uznać “ja się do tego nie nadaję!”.
To nie prawda.
Po prostu potrzebujesz ram, zasad, które pomogą Ci działać i docierać do umysłów i serc ludzi. Strategia w budowaniu marki w sieci to mapa i kompas. To konstytucja, której się trzymasz. To ona definiuje, kto jest Twoim klientem i jakie komunikaty wysyłać.
Robert rozszerzy niniejszy temat i pomoże Ci stworzyć skuteczną strategię, która ułatwi Ci życie twórcy. Spokojnie, to nie przykazania wykute w kamieniu. Z czasem możesz zmodyfikować i zmienić strategię, jednak zacznij od czegoś prostego. Na przykład od przyjścia na to spotkanie i uważne notowanie wniosków.
Dla kogo jest to spotkanie?
To spotkanie jest dedykowane osobom takim jak TY! Pasjonatom, specjalistom i ludziom ciekawym świata, którzy dopiero zaczynają przygodę z byciem twórcą i budowaniem marki. A także dla osób, które już działają w sieci, ale nie mają na to konkretnego planu. Podczas tego spotkania poznasz szerszy kontekst i wyjdziesz z wnioskami i pomysłami jak skonkretyzowanie swojego przekazu.
Czego potrzebujesz, aby wziąć udział:
- Dowolny edytor tekstu (np. Google Docs). Dokument z zadaniami, który dla Ciebie przygotowaliśmy.
- Chęci opisania i określenia zasad działania Twojej marki, zrozumienia dla kogo jesteś, a dla kogo nie oraz określenia profilu odbiorców i klientów